23 Eylül 2014 Salı

Blog İçin Hazır Şablonlar/ Hazır Şablon Örnekleri

Gönderen Unknown zaman: 10:44



Merhaba arkadaşlar, blogumu çok yeni açtım ve açarken klasik şablonları kullanmak istemiyordum çok sıradan geliyordu.. İstemiyordum ama şablon HTML olsun, tasarımı olsun zerre anlamıyordum :) Bir sürü şey denedim,  şablon ekledim-çıkardım, yerleşim yerleriyle çok uğraştım, resimler ekledim sildim.. Blogu kullanılamaz hale bile getirdim ve silip yeniden açmak durumunda kaldım.. En son şuan kullandığım şablonda karar kıldım.. Biliyorum hala çok eksiği var ama olsun yeni açılmışlığına verin :) Zamanla çok daha iyi hale gelir umarım..:) 

Şimdi sizlere hazır şablon örnekleri vereceğim, beğendiklerinizi blogunuza uygulayın. Ayrıca blogumu izleyip kendi blogunuzu yorum atarsanız ben de sizleri izleyebilirim..:)





1-VİNTAGE ROMANCE



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


2-SİNGLE



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın


3-ART TEMPLATE



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın


4-BYE SUMMER




-Şablonu incelemek için buraya tıklayın
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın

5-GİRL GİFT




-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın


6-CYCLİNG COUPLE İN LOVE




-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.

-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


7-MİSSİNG YOU


live demo

-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


8-LADY BUG

live demo


-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın


9-ANGRY BİRDS



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


10-A LA MODE 




-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.

-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

11-MEET THE CHEF



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


12-SCRAP



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


13-VALENTİNE RABBİTS



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


14-KNİTTİNG 


-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


15-BRİTNEY SPEARS CANDİES



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

16-X10 Masonry Transparent



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

17-PİNK CAKE



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.

18-ANİME DAİLY

live demo


-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

19-ANİME HATSUNE MİKU

live demo


-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

20-ROBOTGAMES 

live demo


-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.

21-GAMES BLOG

live demo


-Şablonu incelemek için  buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için burayı tıklayın.

22-NOSE FOR NEW

live demo



-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.

23.MYSCRAP BLOG





-Şablonu incelemek için buraya tıklayın.
-Şablonu indirmek için buraya tıklayın.


~~ Blog kontrol kısmına gelip şablona tıklayıp yedekle/geri yükle kısmına tıklayıp dosya seç diyerek yeni şablonları yükleyebilirsiniz.Ancak eski şablonu yedeklemeyi unutmayın..



~~Bu arada dosya seçerken şablonunuz gözükmeyebilir bu yüzden :




-İndirdiğiniz klasörü açın..





-Dikdörtgen kutu içine aldığım (siz farklı şablon indirsenizde işlemler aynı.. Sadece dosyanın simgesi aynıdır hepsinde)dosyayı masaüstüne atın, yüklediğinizde direkt gözükür..




~~ Seçtiklerimin bir kısmını paylaştım, ileri ki zamanda yeni şablon paylaşımları yapacağım.Bir sorunuz varsa yukarıda iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz. Sevgiyle kalın^_^













2 yorum:

Unknown dedi ki...

emeğinize sağlık. blogunuzun arayüzünü çok beğendim. başarılarınızın devamını dilerim.

Tükenmez Kalemim dedi ki...

merhaba :) şablonlardan birini uygulamayı düşünüyorum umarım başarabilirim. Keşke daha önce denk gelseydim biraz geç olmuş. http://helinayolculuk.blogspot.com/

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review