15 Ekim 2014 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Gönderen Unknown zaman: 09:54




Uzun zaman oldu blogumda paylaşım yapmayalı, tabi elde olmayan sebeplerden ötürü canım. Bayram için memlekete gel, aileni yolcu et, sonra okula gel , yurda geç derken sadece şöyle bir uğrayabiliyordum. Şimdi feraha erip şöyle bir nefes alınca hemen blog konuları aramaya başladım ama ondan önce bi comeback yazısı yazmak istedim :) Buralar daha tarla olduğu için yazma ihtiyacım giderilsin diye yazıyorum işte, sesleneceğim bir kitlem yok malesef..:)-şimdiliiik- 

Blogum daha çok yeni ama ben çok seviyorum, günüm acaba blog için neler yapabilirim, hangi paylaşımları yapsam kiii, diye geçiyor :) Blog için yazı yazmak çok zor değil asıl zor olan bloga adam akıllı bir görüntü vermek.. Şuan kullandığım tüm tasarımlar widgetlere atılan HTML kodlar sayesinde.. Şablon içerisinden değişiklik yapmayı beceremiyorum, zor iş..  Blog sayesinde bir sürü yeni şey ögreniyorum belki ileride grafik tasarımı okuma fırsatım olur, tabi hukuk ömrümü çürütmezse :( Bugun ders kitaplarımı almaya gittim, tek bir kitap 95 lira, kalınlıgı zaten fiyatını aşmış, bu sene her açıdan zorlayacak beni.

Şehre geldiğimden beri adam akıllı çıkamadım dışarı, genellikle alışveriş için çıktım elim kolum dolu döndüm. Bu kısıtlı zamanda sinemaya gitmeyi başardım, e nasıl gitmem Cem Yılmaz bir film çıkarmış, kadro manyak derece güzel gel de gitme olur mu hiç ? :) Film konusuna hiç girmeyeyim bir sonraki postta yazacağım. Dedim ya çok şey birikti anlatacakk :)


Bu sürede diğer blogları ziyaret etme fırsatım oldu, çok hoş bloglarla karşılaştım. Güzel blogların ortak özelliklerini şööyle bir sıraladım kafamda : 1)Birçok post yazılmış. Yani emekler muazzam. 2)Blog tasarımları profesyonele yakın. Ciddiye alıyorlar işi ablalar,abiler.. 3)Seyirci onları seviyor.
Bu üçü birleşince bol yorumlu, bol enerjili bloglar çıkıyor ortaya. Benim kiyoptam onların yanında doğmamış bebek daha :( Ama zamanla büyüyecek işte, avuntum o :)

Bir dur demem lazım kendime destan felan mı yazmaya çalışıyorum ? :)  Heyecanımı diğer postlara saklayayım, görüşmek üzere. ^^



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review